Movie Reviewed | Type | Rating | |
---|---|---|---|
Tenebrae | Quick | 3.0/4 | View |
They Live | Quick | 3.0/4 | View |
The Holdovers | Quick | 4.0/4 | View |
The Fog (1980) | Quick | 3.0/4 | View |
The Monster (2016) | Quick | 2.5/4 | View |
Dream Scenario | Quick | 3.0/4 | View |
Anatomy of a Fall ( Anatomie d'une chute ) | Quick | 4.0/4 | View |
All Dirt Roads Taste of Salt | Quick | 3.5/4 | View |
Cat's Eye | Quick | 3.0/4 | View |
Graveyard Shift (1990) | Quick | 1.5/4 | View |
Riding the Bullet | Quick | 1.5/4 | View |
Silver Bullet (1985) | Quick | 3.0/4 | View |
The Dark Half | Quick | 3.0/4 | View |
No Hard Feelings | Quick | 1.0/4 | View |
Secret Window | Quick | 2.0/4 | View |
Doctor Sleep | Quick | 2.0/4 | View |
Fair Play (2023) | Quick | 3.0/4 | View |
Persona ( Kinematografi ) | Quick | 3.5/4 | View |
The Getaway (1972) | Quick | 3.0/4 | View |
Joy Ride (2023) | Quick | 3.0/4 | View |
A Few Good Men | Quick | 4.0/4 | View |
Shortcomings | Quick | 3.0/4 | View |
Last Voyage of the Demeter | Quick | 2.0/4 | View |
The Black Dahlia | Quick | 2.0/4 | View |
Ruby Gillman, Teenage Kraken | Quick | 2.5/4 | View |